Niniejszym z przykrością informujemy, iż z powodu niewypłacalności przedsiębiorca Zbigniew Kąkol działający pod firmą Zbigniew Kąkol REJSCLUB.PL nie jest w stanie wywiązać się z umów o świadczenie usług turystycznych zawartych z klientami, których termin rozpoczęcia przypada po dniu 08.02.2018r. i zapewnić klientom zwrotu wpłat lub ich części wniesionych tytułem zapłaty za imprezę turystyczną.

REJSCLUB.PL posiada zabezpieczenie finansowe w postaci gwarancji ubezpieczeniowej w kwocie 830 000,00 zł (osiemset trzydzieści tysięcy złotych). W dniu 08 lutego 2018r. Marszałek Województwa Pomorskiego został poinformowany o niewypłacalności REJSCLUP.PL, co umożliwia klientom skorzystanie z uprawnień przewidzianych w ustawie o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 133, poz. 884 ze zm.).

Należy mieć na uwadze, że marszałek województwa jest uprawniony do występowania na rzecz klientów w sprawach wypłaty środków z tytułu umowy gwarancji bankowej, umowy gwarancji ubezpieczeniowej lub umowy ubezpieczenia, na zasadach określonych w treści tych umów, a także w sprawach wypłaty środków z Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego.

Klienci, którzy zawarli umowy o świadczenie usług turystycznych z REJSCLUB.PL i których wyjazdy zostały zaplanowane po dniu 08.02.2018r. celem uzyskania zwrotu wpłat wniesionych tytułem zapłaty za imprezę turystyczną powinni zgłosić się do:

Zgłoszenie powinno zawierać imiona i nazwiska oraz adresy do korespondencji wszystkich klientów poszkodowanych w wyniku niewykonania lub niewykonania w części zobowiązań wynikających z umowy. Do zgłoszenia należy dołączyć:

  1. kopię umowy o świadczenie usług turystycznych, stanowiących imprezę turystyczną, zawartej między klientem a REJSCLUB.PL;
  2. kopię dowodu wpłaty na rzecz REJSCLUB.PL należności za usługi turystyczne, stanowiące imprezę turystyczną określoną w umowie;
  3. oświadczenie klienta stwierdzające niewykonanie przez REJSCLUB.PL zobowiązań umownych o określonej wartości;
  4. oświadczenie klienta zawierające wskazanie rachunku bankowego, na który ma nastąpić wypłata środków z zabezpieczenia finansowego posiadanego przez REJSCLUB.PL albo wskazanie innego sposobu wypłaty z tego zabezpieczenia.
Roszczenie może złożyć klient, który zawarł umowę w imieniu wszystkich osób z umowy, jak również każdy klient z umowy we własnym imieniu. (wzór zgłoszenia do pobrania)

Wszystkie obecnie odbywające się imprezy turystyczne zorganizowane przez REJSCLUB.PL, zostaną zakończone w planowany sposób. REJSCLUB.PL pokrył wszelkie koszty związane z pobytem i zapewnieniem powrotu klientów do Polski.

Dodatkowe informacje udzielane są telefonicznie, pod numerem 509 387 888 oraz drogą elektroniczną: e- mail: rezerwacje@rejsclub.pl od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 16:00.

Silversea Cruises

Silversea Cruises

"Każda z podróży Silversea jest podróżą odkrywczą" - Manfredi Lefebvre D'Ovidio, przewodniczący Silversea Cruises.

Silversea doskonali sztukę podróżowania. Podczas gdy większość statków wycieczkowych budowanych jest coraz większych i większych, Silversea postawił na statki mniejsze ale bardzo ekskluzywne. Kameralna flota Silversea, zabiera na pokład od 132 do 540 gości. Dzięki małym wymiarom statków, Silversea ma możliwość odkrywania odosobnionych, rzadko odwiedzanych i trudno dostępnych portów. Statki Silversea zawijają bezpośrednio do centrum Sankt Petersburga, w dół rzeki Amazonki, pod Tower Bridge w Londynie i przez zapierające dech w piersiach fiordy Norwegii.

Silversea Cruises: sześć statków - siedem kontynentów - nieskończone możliwości.

Linia cruisingowa SILVERSEA CRUISES założona została na początku lat 90-tych. Skierowana jest na klientów ceniących przestrzeń, luksusową atmosferę i bardzo dobry serwis. Pierwszymi statkami były bliźniacze Silver Wind i Silver Cloud, zbudowane w 1995r. Od początku zamierzeniem założycieli było stworzenie luksusowej linii - all inclusive - gdzie połączone są przestronność dużego statku z kameralną atmosferą oraz luksusowym zakwaterowaniem w apartamentach z prywatnymi balkonami.

Cechą charakterystyczną wszystkich statków są przestronne ultra-luksusowe apartamenty w ponad 85% z prywatnymi balkonami. Niektóre z największych apartamentów swoją powierzchnią przewyższają 4 pokojowe mieszkania (150m2).
Silvaresa jako jedyna lina cruisingowa na świecie zapewnia usługi kamerdynera, na wszystkich statkach, we wszystkich typach kabin. Bezpłatne napoje serwowane są we wszystkich barach oraz restauracjach. W ramach oferty "all inclusive" oferowane są lokalne wina, szampan, likiery oraz inne alkoholowe i bezalkoholowe napoje. Śniadania i lunch można zjeść także w barze przy basenie oraz na tarasie. Posiłki można zamówić do kabiny. Serwis jest dostępny 24 godziny na dobę. Napiwki dla załogi wliczone są w cenę rejsu.

Wszystkie kabiny - apartamenty wyposażone są w lodówkę i mini-bar zaopatrzony wg preferencji, telewizor z płaskim ekranem, odtwarzaczem DVD i odbiorem satelitarnym, telefon, sejf, szafę, kącik wypoczynkowy z sofą i stolikiem kawowym, fotel, biurko, toaletkę, marmurową łazienkę z wanną i prysznicem, suszarkę do włosów, szlafroki, kapcie, europejskie kosmetyki. Każda sypialnia wyposażona jest w najwyższej jakości kołdry, pościel, materace, poduszki do wyboru dziewięć rodzajów. Przy zaokrętowaniu w każdej kabinie czeka na pasażerów szampana, świeże owoce i kwiaty.

Podczas rejsów pasażerowie mają zapewniony program rozrywkowy: dyskoteki, kabaret, koncerty muzyki poważnej, kasyno.

Na statku nie ma animacji dla dzieci. Dzieci poniżej 18 lat powinny być cały czas pod opieką rodziców lub opiekunów z pisemnym pełnomocnictwem.

Kadra oficerska (włoska) i załoga (europejska) jest w najwyższym stopniu profesjonalna i czynnie uczestniczy w zapewnieniu gościom jak najlepszego serwisu i dokłada wszelkich starań, aby czas spędzony na pokładzie SILVERSEA był niezapomniany.

LiveZilla Live Help